آرشیو سایت میلاد حاتمی

آخرین نظرات

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

۱

به گزارش خبرنگار افتخاری لرستان آی تی مسعود خدادادپور اکثره کاربران اینترنتی بر این گمان اند که وای فای و وایرلس با هم تفاوتی ندارند. البته در اینکه در هر دو مورد ذکر شده امکان ارتباط بی سیم برای ما فراهم می شود شکی نیست اما روش اتصال در این دو سرویس با هم فرق میکند! 
یک اتصال وایرلس از یک شبکه موبایلی استفاده کرده و به شما امکان استفاده از اینترنت درهمه جا را می‌ دهد در حالی که برای ایجاد یک ارتباط wi-fi شما نیاز به نصب سخت افزار درخانه دارید یا درمحدوده روتری که از طریق آن به اینترنت دسترسی دارید مجبورید باقی بمانید.
به عبارت دیگر   wi-fi ابزار استانداردی است که سیستم‌های کامپیوتری از طریق آن به شبکه‌های بی سیم متصل می‌شوند در حقیقت ارتباط wi-fi تنها بین دستگاه و روتر برقرار می‌شود.
اگر روترها به یک مودم dsl یا کابلی یا هر نوع دیگر متصل‌ باشند که دسترسی به اینترنت را برای همه دستگاه های متصل به زودتر wi-fi فراهم می‌کند.
ارتباط وایرلس محدوده‌ی وسیع تری نسبت به ارتباط wi-fi را تحت پوشش قرار می‌دهد برای ارتباط یک  wi-fiخوب و با کیفیت در برخی موارد لازم است که در همان ساختمانی که روتر wi-fi در آن وجود دارد.
سرعت آپلود و دانلودی که یک ارتباط وایرلس در اختیار قرار می‌دهد معمولاً از یک ارتباط wi-fi کم تر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹

نظرات  (۱)

۲۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۵ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستم با مطلبی با عنوان:

از منشا مانکنیسم جنسی تا بی غیرتی مردان!

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/06/27/mardan12312312

منتظر نظرات شما هستم.

باتشکر

فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.