آرشیو سایت میلاد حاتمی

آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

به گزارش لرستان آی تی به نقل از بروزرسانی با رعایت چند نکته ساده می توانید عکس های بهتر و با کیفیت تری به کمک دوربین گوشی خود بگیرید.


 1- نور

از آنجا که لنز و سنسور نور در اکثر گوشی ها، از دوربین های دیجیتال کوچک تر است، قبل از گرفتن عکس از کافی و طبیعی بودن نور اطمینان حاصل کنید. دقت کنید که نور در پشت سر شما و یا اطراف شما باشد و روی صورتتان نیافتد.

2- ثبات
بزرگ ترین مشکل عکاسی با گوشی ها، تار شدن عکس به دلیل لرزش دست است. برای رفع این مشکل، سرعت شاتر را کم کنید. به این ترتیب در زمان گرفتن عکس راحت تر می توانید دست خود را ثابت نگه دارید. البته می توانید دوربین خود را به دیوار و یا بر روی یک صندلی نیز تکیه دهید تا زیاد تکان نخورد.

3- بزرگ نمایی
در حالی که قابلیت بزرگنمایی در گوشی های هوشمند رو به بهبود است، اما همواره گرفتن عکس با بزرگنمایی دیجیتال، باعث تار و بی کیفیت شدن عکس شما خواهد شد، بنابراین حتی الامکان از این فناوری برای گرفتن عمس استفاده نکنید.

4- عدم استفاده از فلش
اکثر دوربین های تلفن همراه، دارای فلش می باشند. این فلش به عنوان چراغ قوه کاربرد خوبی دارد اما برای گرفتن عمس بهتر است از آن استفاده نکنید، زیرا فلش باعث سیاه و محو کردن اطراف سوژه مورد نظر شما در عکس نهایی خواهد شد.

5- استفاده از نرم افزار
برای اصلاح عکس ها و ویرایش آن ها، از نرم افزارهای مطابق با سیستم گوشی خود استفاده کنید و اگر پس از انتقال به کامپیوتر قصد ویرایش آن را دارید، سعی کنید از نرم افزارهای ویرایشگر غیر حرفه ای ساده استفاده کنید تا کیفیت عکس ها کم تر دچار ناهمسانی شود

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار افتخاری لرستان آی تی مسعود خدادادپور اکثره کاربران اینترنتی بر این گمان اند که وای فای و وایرلس با هم تفاوتی ندارند. البته در اینکه در هر دو مورد ذکر شده امکان ارتباط بی سیم برای ما فراهم می شود شکی نیست اما روش اتصال در این دو سرویس با هم فرق میکند! 
یک اتصال وایرلس از یک شبکه موبایلی استفاده کرده و به شما امکان استفاده از اینترنت درهمه جا را می‌ دهد در حالی که برای ایجاد یک ارتباط wi-fi شما نیاز به نصب سخت افزار درخانه دارید یا درمحدوده روتری که از طریق آن به اینترنت دسترسی دارید مجبورید باقی بمانید.
به عبارت دیگر   wi-fi ابزار استانداردی است که سیستم‌های کامپیوتری از طریق آن به شبکه‌های بی سیم متصل می‌شوند در حقیقت ارتباط wi-fi تنها بین دستگاه و روتر برقرار می‌شود.
اگر روترها به یک مودم dsl یا کابلی یا هر نوع دیگر متصل‌ باشند که دسترسی به اینترنت را برای همه دستگاه های متصل به زودتر wi-fi فراهم می‌کند.
ارتباط وایرلس محدوده‌ی وسیع تری نسبت به ارتباط wi-fi را تحت پوشش قرار می‌دهد برای ارتباط یک  wi-fiخوب و با کیفیت در برخی موارد لازم است که در همان ساختمانی که روتر wi-fi در آن وجود دارد.
سرعت آپلود و دانلودی که یک ارتباط وایرلس در اختیار قرار می‌دهد معمولاً از یک ارتباط wi-fi کم تر است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۴

فایل زیر به سفارش آقای یوسفی در سایت قرار گرفته است، ویراستاری این پروژه بر عهده ما بوده است


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

بررسی توپولوژی های امنیت شبکه

دانلود


چکیده مطلب:

با رواج روز اﻓﺰون ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮی، اﻣﻨﻴت اﻃﻼﻋﺎت ذﺧﻴﺮه ﺷﺪه ﻳﺎ اﻧﺘﻘﺎﻟﻲ از ﻃﺮﻳﻖ آﻧﻬﺎ، در ﻛﻨﺎر ﺳﺎﻳﺮ ﻣﻌﻴﺎرﻫﺎی ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻓﻦآوری ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮی، ﻧﻈﻴﺮ ﺳﺮﻋﺖ و ﺗﻨﻮع ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه، ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﺟﺪیﺗﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن، راﻫﺒﺮان و ﻃﺮاﺣﺎن ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮی ﻗﺮار ﻣﻲﮔﻴﺮد. ﻫﻢ اﻛﻨﻮن، ﻣﺸﻜﻼت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ اﻣﻨﻴﺖ ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮی ﺑﺎ اﺗﺼﺎل ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی ﻣﺤﻠﻲ ﺑﻪ ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی ﺟﻬﺎﻧﻲ، ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺧﻮدﻧﻤﺎﻳﻲ ﻣﻲﻛﻨﺪ. از اﻳﻦرو، ﻓﺮاﻫﻢ ﺷﺪن ﺳﻄﺢ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﻲ از اﻣﻨﻴﺖ، ﻧﻴﺎزﻣﻨﺪی ﻣﻬﻤﻲ ﺑﺮای ﺑﺴﻴﺎری از ﻛﺴﺎﻧﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ از ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮی ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺟﺪی اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۶

  • به گزارش لرستان آی تی، به نقل از worldit.ir ، امنیت شبکه های وای فای امروزه یکی از مطالبی است که شاید برای مبتدی ترین کاربرها مورد استفاده باشد، از آنجا که حجم اینترنت ارزان قیمت نیست و همچنین این شبکه ها می تواند حامل فایلهای شخصی افراد باشد ، آموزش زیر می تواند مفید واقع شود...
  • بعضی افراد با نحوه صحیح پیکربندی وای-فای آشنایی ندارند و از الگوریتم‌ های قدیمی، مانند محرمانگی معادل سیمی(WEP) استفاده می‌کنند. الگوریتم امنیتی WEP یکی از ضعیف ترین روش های رمز گذاری است. این نوع رمز گذاری را نسبت به طول رمز و ترافیک شبکه می‌توان در مدت نسبتاً کوتاهی شکست.برخی از نسخه های WPS هم از امنیت خوبی برخوردار نیستند.
  • در وای-فای شنود نیاز به سخت‌افزار پیچیده‌ای ندارد و از دور امکان پذیر است؛ زیرا سیگنال‌های وای-فای در فضا حرکت می‌کنند.یکی از این روش‌های متداول Sniff است. یکی از معروف‌ترین نرم‌افزار‌های تحت ویندوز برای Sniff شبکه، Cain نام دارد. البته شنود در این روش زمانی اجرا خواهد شد که نفوذگر به شبکه بی‌سیم متصل باشد.
  • با استفاده از نرم‌افزار‌ و سخت‌افزارهای مسدود کننده (WIFI jammer)، نفوذگر بدون نیاز به رمز عبور توانایی قطع ارتباط وای-فای را دارد.
چگونه شبکه‌ی وای‌ فای خود را امن‌ کنیم؟
گام نخست: جایگزین کردن یک رمز عبور قوی به جای رمز عبور پیش‌فرض
کاربران شبکه اینترنت بی‌سیم معمولا رمز عبور پیش‌فرض روتر را تغییر نمی‌دهند. شرکت‌ها معمولا پایگاه داده‌ای از رمزهای عبور پیش‌فرض دارند که احتمال اینکه هکرها به آن دسترسی داشته باشند زیاد است. این پایگاهها در بازار سیاه خرید و فروش‌های اینترنتی نیز موجود است. درست مثل یک دسته کلید با هزاران کلید متفاوت که ممکن است یکی از آن‌ها بتواند قفل درب شما را باز کند. پس بهتر است در نخستین قدم، رمز عبور روتر خود را تغییر دهید و به جای رمز عبور پیش‌فرض، یک رمز عبور قوی و پیچیده قرار دهید.
گام دوم: تغییر نام شبکه
هر شبکه بی‌سیم دارای یک شناسه یا SSID است که معمولا این نام، نام سازنده روتر به همراه شماره مدل روتر است. اگر هکرها از شرکت اینترنتی شما و شمال مدل روتر آن آشنا باشند، شاید کار برای آن‌ها راحت‌تر باشد. پس بهتر است که این نام را نیز تغییر دهید تا کار را برای هکرها، دشوارتر کنید.
گام سوم: بررسی تناوبی لیست دستگاههای متصل شده
بسیاری از روترها (خصوصا روترهای نسل جدید) قابلیت این را دارند که به شما نشان دهند چه دستگاه یا دستگاههایی به شبکه وای فای شما متصل شده اند. بهتر است هر از چندی این مساله را بررسی کنید تا مطمئن شوید تنها رایانه‌ها و تبلت‌های موجود در منزل شما به شبکه وای فای شما متصل شده‌اند.
برای این‌کار باید با استفاده از مرورگر اینترنتی خود، به روتر متصل شوید. در بسیاری از روترها شیوه‌‌های اتصال به روتر را توضیح داده است.
معمولا روترها برای وارد شدن به تنظیمات از آی‌پی‌های ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ یا ۱۹۲.۱۶۸.۰.۱ استفاده می‌کنند. بدین‌ترتیب باید یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و یکی از این دو آی‌پی را وارد کنید تا وارد مدیریت روتر خود شوید. معملا شناسه و رمز عبور، واژ‌ه‌ی Admin است مگر اینکه شرکت اینترنتی شما، واژه‌ی خاصی را در حین نصب، برای ورود مشخص کرده باشد.
پس از ورود به بخش مدریریت روتر، لیستی از DHCP Clientsها وجود دارد که به راحتی می توانید ببینید که آیا کسی به وای فای شما متصل است یا نه. این آدرس در برخی روترها کمی تفاوت دارد اما پیدا کردن آن چندان دشوار نیست.WiFi3گام چهارم: استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی
یکی دیگر از روش‌های افزایش امنیت وای‌فای، استفاده از برنامه های کاربردی‌ای است که بدین منظور تولید شده‌اند. بعضی از برنامه‌ها، پیش از اتصال کاربر به اینترنت، چند سوال امنیتی از کاربر می‌پرسد که در صورت پاسخ صحیح، کاربر می‌تواند به وای‌فای متصل شود. البته تمامی این سوالات توسط خود کاربر و به منظور حفاظت امنیت بیشتر ایجاد شده‌ است. در این مورد، برنامه‌ی WiFi Guardian توصیه می‌شود.
نرم افزار دیگری نیز برای امنیت وای فای وجود دارد که شما را از گزند ورود غریبه‌ها در امان می‌دارد. یکی از این نرم‌افزارها Wireless Network Watcher است که به محض اتصال یک فرد غریبه به وای فای شما، این مساله را به شما اطلاع می‌دهد.
گام پنجم: خاموش کردن مهمان شبکه
روترها در حالت پیش‌فرض، بخش «مهمان شبکه» را غیر فعال می‌کنند. این بخش، برای به اشتراک گذاری اینترنت شما به کسانی که شما تعریف می‌کنید کاربرد دارد. بهتر است برای اطمینان، از خاموش بودن این گزینه مطلع باشید. این گزینه در بسیاری از روترها و در بخش مدیریت روتر، با عنوان Guest Access درج شده است که با انتخاب گزینه‌های Off و On می‌توانید آن را خاموش یا روشن کنید.blog-wifi-webcast1گام ششم: به روز رسانی تناوبی سیستم عامل روتر
روترها معمولا هر از چندی نرم‌افزارهای امنیتی سیستم خود را به روز رسانی می‌کنند. این نرم‌افزاها معمولا در وب‌سایت روتر قرار داده می‌شود که بهتر است روتر خود را به روز نگه دارید.
گام هفتم: خاموش کردن روتر در زمان‌های غیر فعال
بهتر است در زمان‌هایی که به اینترنت متصل نیستید، و یا به مسافرت می‌روید، دستگاه روتر خود را خاموش کنید. این کار به شما اطمینان صد در صدی می‌دهد که کسی به شبکه وای‌فای شما متصل نیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۲
لرستان آی تی، به نقل از صنعت، برخی مردم خود به خود سحر خیز می باشند، معمولا افراد سحرخیز در امور شخصی خود موفق تر هستند. همچنین بزرگان نیز انسان را به سحرخیزی توصیه نموده است. عوامل متعددی وجود دارد که انسان را از سحرخیزی دور نگه می دارد، مهمترین این عوامل خواب ناکافی است، در ادامه این مطلب ده روش ساده برای سحرخیز شدن بیان شده است.


1- خواب بیشتری داشته باشید

ثابت شده است حداقل 7 ساعت خوابیدن در شب به تشخیص کمک می کند، بنابراین زود بخوابید تا هنگامی‌که ساعت شما به صدا درمی‌آید، احساس خواب کافی را داشته باشید. هنگامی‌که به این موضوع عادت کردید، شاید دیگر نیازی نباشد از ساعت شماطه دار برای بیدار شدن استفاده کنید، زیرا بدنتان می‌داند که چه موقع باید از تخت‌خواب بلند شوید.

2- در اتاق خواب خود از صفحه نمایش استفاده نکنید.

تلویزیون، موبایل و دیگر ابزارها و وسایل الکتریکی خود را خارج از اتاق خواب خود نگه دارید. می‌توانید از پرده‌هایی استفاده کنید تا اجازه ورود هیچ نوری به اتاق شما را ندهند و آمادگی لازم برای خواب را برای شما فراهم آورند. صفحه‌های الکتریکی هنگامی‌که تاریک هستند هم فضا را روشن نگه می‌دارند و مهم‌تر اینکه بیشتر از اینکه ما را آرام کنند باعث هیجان ما می‌شوند زیرا ما را سرگرم می کنند. اگر لازم است به خوابتان کمک کنید می‌توانید به موسیقی ملایمی گوش کنید یا کتابی بخوانید.

3- هنگامی‌که خسته‌اید، به تخت‌خواب بروید

تلاش برای خوابیدن در هنگامی‌که خسته نیستید اشتباه بزرگی است. ممکن است تکان بخورید و بغلتید که این کار شما را نگران و آزرده خاطر می‌کند. اگر هر روز صبح زود از خواب بیدار شوید، زودتر خسته می‌شوید و الگوی خواب مناسبی پیدا می‌کنید. ممکن است کمی طول بکشد اما ارزشش را دارد.

4- برای خواب برنامه منظمی داشته باشید

داشتن برنامه منظم برای خواب به آمادگی بدن کمک می‌کند. ریتم بدنی ما به این صورت است که از ما می‌خواهد هر موقع هوا تاریک است بخوابیم و هنگام سپیده‌دم برخیزیم. افرادی که در بیرون از منزل کار می‌کنند از ارزش خواب خوب در شب آگاه هستند و می‌دانند که چقدر به عملکرد شما در روز کمک می‌کند. همه ما نمی‌توانیم در بیرون از منزل کار کنیم و خودمان را از نظر فیزیکی خسته کنیم اما ورزش، زمان‌های خواب منظم و منسجم بودن به این موضوع کمک می‌کند.

5- کلید تأخیر ساعت خود را فشار ندهید

به تأخیر انداختن زمان برخاستن از تخت‌خواب هنگامی که بیدار هستید، شما را خسته‌تر می‌کند. اکنون بیدارید پس از تخت‌خواب برخیزید و روز خود را با اولین هشدار ساعت خود آغاز کنید. ممکن است در تعطیلات خود هم خیلی زود از خواب برخیزید، پس مانند زمان منظم خود یک هفته را هم این چنین امتحان کنید.

6- هنگامی‌که بیدار می‌شوید، حرکت کنید

به محض بیدار شدن صورت خود را بشویید و یک لیوان آب میل کنید. این کار باعث می‌شود احساس کنید بیدار هستید و می‌توانید با ورزش کردن، صبحانه خوردن و آماده شدن روز خود را آغاز کنید.

7- هر روز در یک زمان ثابت بیدار شوید

اگر هر شب در زمان خاصی به تخت‌خواب بروید و صبح‌ها هم در زمین معینی از خواب برخیزید، بدن شما تنظیم می‌شود و الگویی به وجود می‌آورد که طبیعتاً مایل است از آن پیروی کند و شما را تبدیل به انسان سحرخیزی می‌کند. شکستن الگوی خواب خود در تعطیلات باعث می‌شود دوباره به سختی آن الگو را ایجاد کنید. پس هر روز از الگوی خواب خود پیروی کنید. شما زمان بیشتری برای انجام کارهایتان دارید و از اینرو آرامش دارید و شتابزده نیستید.

8- ورزش صبحگاهی داشته باشید

ممکن است در ابتدا احساس خستگی داشته باشید اما پس از ورزش صبحگاهی سرحال شده و آماده روز خود را شروع می‌کنید. ورزش در شب هیجان شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود شام بیشتری بخورید، احساس سنگینی داشته باشید و در نتیجه به راحتی نتوانید بخوابید.

9- به دنبال نور طبیعی باشید قدم بزنید.

خورشید را پیدا کنید. روزانه حداقل 15 دقیقه به محیط بیرون بروید تا گرمی خورشید را احساس کنید و از هوای تازه لذت ببرید. همه ما به ویتامین D نیاز داریم و بدست آوردن آن در زمستان سخت‌ترین کار است. بنابراین باید اغلب هنگامی‌که هوا سرد است و خیلی کم نور خورشد جذب می‌شود، این کار را انجام دهید. حتی در سر کار و هنگام نهار می‌توانید به بیرون بروید، قدم بزنید و از فواید این کار بهره‌مند شوید و به علاوه برای بعداز ظهر خود انرژی بدست آورید.

10- هر روز در انتظار چیزی باشید

همه ما هر روز به چیزی نیاز داریم تا در انتظار آن باشیم. فرقی ندارد که آن چیز شغل شما، خانواده شما، حیوان اهلی شما یا تمرکز صبحگاهی شما باشد. اگر چیزی هست که شما را خوشحال می‌کند، انرژی آن باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید و حرکت کنید. از زمانی‌که هر روز برای خودتان یا دیگران یا برای یک سرگرمی به‌دست می‌آورید، بهره‌برداری کنید. اگر بیش از 7 ساعت بخوابید، زمانی که می‌توانستید برای انجام کارهای مورد علاقتان صرف کنید را از دست می‌دهید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۲
به گزارش لرستان آی تی، به نقل از برترین ها، در دنیای مجازی امنیت یکی از مهمترین دغدغه های کاربران می باشد، این ابزار Firefox برای پاک کردن رد پاها استفاده می شود.
افزونه Private Tab که برای فایرفاکس طراحی شده است به شما کمک می کند که بتوانید در حالت عمومی فایرفاکس، حالت خصوصی را باز کنید!

اگر آخرین نسخه فایرفاکس را نصب کرده اید بخش منو ها و تنظیمات را اگر باز کنید Private Tab را به صورت زیر مشاهده می کنید:

راهنمای استفاده از Private Tab در پنجره معمولی فایرفاکس

اگر روی این گزینه کلیک کنید، پنجره Private Tab  به طور مجزا باز می شود که حالت طبیعی است. اما اگر بخواهید همین پنجره را در کنار سایر پنجره های معمولی و فعال باز کنید راهش نصب افزونه است.

بعد از نصب وارد بخش تنظیماتی که در بالا مشاهده می کنید شوید و بعد گزینه customize را بزنید:

راهنمای استفاده از Private Tab در پنجره معمولی فایرفاکس

با کلیک بر این گزینه وارد پنجره شخصی سازی می شوید:

راهنمای استفاده از Private Tab در پنجره معمولی فایرفاکس

حالا با یک یک drag  کردن می توانید این گزینه را در لیست خود قرار دهید:

راهنمای استفاده از Private Tab در پنجره معمولی فایرفاکس

به همین راحتی حالا وقتی می خواهید از حالت خصوصی مرورگر استفاده کنید نیازی نیست وارد پنجره ای جدید شوید! کافی است که روی این گزینه کلیک کنید.

در نهایت فشردن گزینه exit customize را فراموش نکنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۱

منبع : لرستان ای تی 


شما این جمله را بارها و بارها از پشتیبانان فنی مودم یا ISP خود شنیده اید: «مودم (یا روتر) خود را برای ۲۰ یا ۳۰ ثانیه از برق جدا کنید و دوباره به برق بزنید.» آیا شما میدانید چرا باید این کار را انجام دهید و اگر به جای ۳۰ ثانیه، مثلا ۱۰ یا ۴۰ ثانیه این کار را بکنید تفاوتی می کند؟

 Modem restarts

به گزارش لرستان آی تی به نقل از برسام؛ بسیاری از وسایل مدرن دارای تعدادی خازن هستند. این خازن ها به عنوان ذخیره کننده های انرژی مانند باتری های کوچک عمل کرده و هنگامی که شما جریان برق را به آن متصل می کنید، پر شده و با قطع جریان برق خالی می شوند. ۱۰ ثانیه زمانی است که اکثر خازن ها خالی شده و دستگاه مربوطه از کار کردن باز می ایستد. به همین علت است که هنگامی که کامپیوتر خود را خاموش می کنید، چند ثانیه ای طول می کشد تا چیزهایی شبیه لامپ های LED بر روی مادربورد شما محو و خاموش شوند. شما می توانید بیشتر منتظر بمانید ولی ۱۰ ثانیه حداقل زمانی است که می توانید مطمئن شوید خازن ها خالی شده است.

چرا خازن ها باید خالی شوند؟

اینکه چرا خالی شدن خازن ها مهم است به چگونگی ذخیره موقت داده ها و اطلاعات در دستگاه ربط دارد. یک مودم یا روتر معمولی دو نوع حافظه دارد: حافظه غیر فرار (NVRAM) و حافظه با دستیابی تصادفی یا همان RAM، چیزی شبیه آنچه که در کامپیوتر شما وجود دارد. روتر با استفاده از کدهای ذخیره شده در حافظه NVRAM راه اندازی شده و پس از آن از حافظه RAM استفاده می کند، دقیقا مانند کامپیوتر که از RAM برای ثبت متغیرهای موقت، کدهای راه اندازی و غیره استفاده می کند. با خاموش کردن کامل دستگاه و خالی شدن کامل خازن ها، حافظه RAM کاملا پاک شده و با راه اندازی مجدد دستگاه، سیستم راه انداز دستگاه یک حافظه RAM خالی از هر گونه اطلاعات دارد. این کار باعث پاک شدن کد یا اطلاعات اشتباه و ناقص موجود در حافظه که باعث اختلال در کارکرد سیستم شده است، می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۲

منبع: لرستان آی تی


شما در هنگام ثبت نام در شبکه های اجتماعی با شرایط عضویت در آن ها موافقت میکنید. اما این شرایط شامل چه فاکتور هایی میشوند؟ در اینجا به 10 مورد از عجیب ترین آنها اشاره میکنیم. احتمالا برخی ازآنها برای شما هم جالب خواهند بود! با ما همراه باشید!

 

1- فیسبوک اجازه دارد هر گونه که میخواهد از عکس های شما استفاده کند و یا برای تبلیغات از آنها بهره تجاری ببرد.

2- شما اگر توسط پلیس دستگیر شده باشید حق قانونی استفاده از فیسبوک را ندارید.

3- در صورتی که ایمیل شما بسته شده باشد (برای مثال بخاطر عدم رجوع به اکانتتان برای مدت طولانی) اکانت شما بصورت خودکار بصورت تعلیق در آمده و به فیسبوک تعلق میگیرد.

4- کلیه اطلاعات شما شامل مکانتان در سرور های توییتر ذخیره میشود.

5- شما حق کپی برداری از یک نام کاربری را ندارید. بیش از 90 درصد شباهت سبب بسته شدن اکانت شما میگردد. اهالی توییتر میدانند که اگر 90 دصد به یک اکانت شباهت داشته باشند اکانتشان معلق میگردد.

6- شما در اینستاگرام حق انتشار محتوای جنسی ندارید.

7- اگر اینستاگرام از ایده های شما استفاده سود اور بکند شما در آن حقی ندارید.

8- اد کردن کسی که نمیشناسید در LinkedIn جرم محسوب میشود.

9- حق تبلیغات در سرویس اینستگرام از نظر فنی ممنوع است.

10- دروغ گفتن به طرفداران توسط صاحبان اکانت های وریفای شده جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۲

منبع :  www.lor-it.com

پس از کنفرانس Google I/O در چند ماه گذشته چندین بروز رسانی برای Chrome OS منتشر شده است. یکی از این بروز رسانی ها طرحی است که Chromebookها را قادر می سازد که برنامه های اندروید را اجرا کنند. Chromebook ها در سال های اخیر به جایگزینی برای لپ تاپ ها تیدیل شده اند و از مزایای این سیستم ها می توان به بوت سریع سیستم عامل، سرعت بالا و روان بودن محیط کاری اشاره کرد.

chrome-1

به نقل ازگجت نیوز؛ گوگل اولین گروه از برنامه های اندروید که قابلیت اجرا بر روی Chromebook ها را دارند، معرفی کرده است. این پروژه App Runtime For Chrome نام گذاری شده است و فعلا گوگل نسخه بتا آن را ارائه کرده است.

chrome-2
در این گروه چهار نرم افزار Duolingo، Evernote، Slight Works و Vine قرار دارند. برنامه Evernote و Vine در این گروه مشهورتر از بقیه می باشند. Evernote برنامه ای برای برنامه ریزی و یاداشت برداری با قابلیت های متنوع بوده و Vine نیز برنامه ای برای به اشتراک گذاری ویدئوهای کوچک می باشد. Duolingo برنامه ای برای یادگیری زبان و Slight Works نیز بازی برای کودکان است که آنها را در یادگیری خواندن و مکالمه یازی می کند.
گوگل در حال انتخاب گروهی از توسعه دهندگان برای انتقال برنامه های بیشتر اندروید بر روی Chrome OS می باشد. همنچنین گوگل به کاربران پیشنهاد داده تا برنامه های محبوب خود را برای سازگاری با این سیستم عامل، ثبت کنند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۱۲

با سلام خدمت مهندس رضایی


فایل مورد نیاز شما در آرشیو یافت شد.


برای دریافت فایل روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود


رمز فایل:  www.lor-it.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۴۷